Kannatusyhdistyksen kokous 8.6.2021 kello 18.00

KOKOUSKUTSU

Lauttasaaren yhteiskoulun kannatusyhdistys ry:n ylimääräinen Yhdistyksen kokous pidetään 8.6.2021 kello 18.00 Lauttasaaren yhteiskoululla. Kokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

Päätetään:

• uuden säätiön, Lauttasaaren yhteiskoulun säätiö sr:n, perustaminen ja siihen liittyvistä toimenpiteistä;
  • Yhdistyksen varojen, velkojen sekä koulutoimintojen siirtämisestä Lauttasaaren yhteiskoulun säätiö sr:lle sekä
  • Yhdistyksen purkamisesta.

Yhdistyksen hallitus perustelee edellä mainittuja päätösesityksiä sillä, että 1.12.2015 voimaan tullut säätiölaki tuo mukanaan paremmat ja vakaammat edellytykset koulutoiminnan harjoittamiseen säätiömuodossa kuin nykyisessä yhdistysmuodossa. Muutoksella ei vaikuteta itse koulutoimintaan eikä myöskään henkilöstön tai oppilaiden ja opiskelijoiden asemaan.

Kokouksessa on mahdollisuus etäyhteyteen.

Ilmoittautuminen: toimisto@lauttasaarenyhteiskoulu.fi

Lauttasaaren yhteiskoulun kannatusyhdistys ry.

Kokouskutsu