Hae lukioon

Lauttasaaren yhteiskoulun Kansainvälisen liiketoiminnan lukiossa on kaksi erillistä hakukohdetta kevään 2024 yhteishaussa: yleislinja ja kansainvälisen liiketoiminnan linja. Lisäksi kaikki opiskelijaksi valitut voivat halutessaan valita Science-polun kesällä opiskelupaikan vastaanottamisen yhteydessä. Lue Science-polusta lisää tästä klikkaamalla.

Lukiossamme on lukuvuonna 2024 – 2025 aloituspaikkoja 100. Kansainvälisen liiketoiminnan linjan paikkoja näistä on 32 ja yleislinjan 68.

Lukioomme ei tarvita täyttää hakuvaiheessa ainevalintakorttia, vaan kaikille opiskelijaksi hyväksytyille lähetetään kesällä sähköinen ainevalintakortti täytettäväksi.

Lauttasaaren yhteiskoulun avoimia ovia vietetään koulullamme torstaina 25.1.2024 klo 13.30 sekä 18.00. Tervetuloa!

Hakeminen

Yleislinja

Yleislinjalle valitaan opiskelijat peruskoulun päättötodistuksen lukuaineiden keskiarvon perusteella.

Kansainvälisen liiketoiminnan linja

Kansainvälisen liiketoiminnan linjalle valitaan opiskelijat peruskoulun päättötodistuksen lukuaineiden keskiarvon perusteella. Alin hyväksyttävä keskiarvo KVL-linjalle haettaessa on 8,0. Keväällä 2024 KVL-linjalle ei ole valintakoetta tai ennakkotehtäviä.

Kyselyt ja lisätiedot hakemisesta